فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات150
پایان نامه
برای دریافت درجه کارشناسی
در رشته ارتباط تصویری
موضوع پروژه تئوری:
بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته
موضوع پروژه عملی:
پوسترهای معلق
فهرست مطالب
فصل اول: گرافیک محیطی چیست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرایط اجتماعی
انسان در فضای اطراف خود ................................................................................................
گرافیک محیطی چیست؟
گرافیک محیطی ( محیطهای بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها..................................................
نقش گرافیک محیطی در اجتماع..........................................................................................
فصل دوم: انواع گرافیک محیطی و نمونه های آن در جهان................................................
انواع گرافیک محیطی...........................................................................................................
گرافیک محیطی مسطع یا دو بعدی......................................................................................
گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی
تقسیم بندی دیگر گرافیک محیطی.......................................................................................
طراحی فروشگاه ها..............................................................................................................
نمونه های گرافیک محیطی..................................................................................................
فصل سوم: سیر تحول گرافیک محیطی همراه با پیشرفت تکنولوژی..................................
فصل ارتباطات .....................................................................................................................
محدوده تکنولوژی در گرافیک محیطی.................................................................................
فصل چهارم: گرافیک محیطی در ایران..............................................................................
وضع کنونی هنر ایران...........................................................................................................
سخنرانی های امرا&hellip فرهادی و پرسش و پاسخ در مورد گرافیک محیطی و تبلیغات ایران در اولین همایش گرافیک ایران وپاسخ به سوالات...........................................................................................
فصل پنجم: تاثیر گرافیک محیطی و تبیلغات در فروش و مخاطب......................................
تاریخچه تبلیغات..................................................................................................................
سواد بصری در گرافیک محیطی...........................................................................................
سابقه تاریخی گرافیک محیطی.............................................................................................
عوامل گرافیک محیطی و تاثیر آنها در فروش.......................................................................
اصول نظری، پایه های اصلی زیر بنا ترغیب و تبلیغ.............................................................
آرا، و عقاید..........................................................................................................................
فصل ششم: وضعیت گرافیک محیطی و نکات مهم در آن با توجه به نوع کالا....................
عرضه و تقاضا......................................................................................................................
تبلیغات و ارتباط...................................................................................................................
تبلیغات بازرگانی..................................................................................................................
ایجاد احتیاج.........................................................................................................................
ازدیاد فروش.........................................................................................................................
ایجاد واحدهای عظیم............................................................................................................
هدف از تبلیغات بازرگانی....................................................................................................
چه بگوئیم؟..........................................................................................................................
اجزاء تبلیغات محیطی..........................................................................................................
تنظیم آگهی..........................................................................................................................
عواملی که در تبیلغات محیطی باید مد نظر باشد..................................................................
سنجش آگهی.......................................................................................................................
عوامل داخلی........................................................................................................................
عوامل خارجی......................................................................................................................
فصل هفتم: پوستر...............................................................
هنر و پوستر در ایران............................................................................................................
عوامل موثر در طراحی یک پوستر...............................
پوسترهای سه بعدی.....................................................
لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-5495-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%d9%8a%d9%83-%d9%85%d8%ad%d9%8a%d8%b7%d9%8a-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d8%ad%d9%8a%d8%b7%d9%87%d8%a7/
- ۹۵/۰۵/۱۹