پایان نامه بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان/
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
خلاصه و چکیده تحقیق:
هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش&zwnj آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان رباط&zwnj کریم در سال 86-85 می&zwnj باشد
روش پژوهش در این تحقیق روش آزمایشی بود که در این پژوهش ابتدا 200 نفر با روش نمونه&zwnj گیری تصادفی خوشه&zwnj ای انتخاب شد که پس از انجام پیش آزمون از بین آنها دانش&zwnj آموزانی که کمترین نمره سازگاری را کسب نمودند 30 نفر به صورت تصادفی انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم گردیدند
جهت اندازه&zwnj گیری داده&zwnj ها از پرسشنامه&zwnj ها سازگاری سینها و سینگ (1993) که شامل 60 سؤال که حوزه&zwnj های عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش&zwnj آموزان دبیرستانی را می&zwnj سنجد استفاده شد و همچنین مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل در ده جلسه یک ساعت و نیم اجرا شد و در پایان نیز از هر دو گروه گواه و کنترل پس&zwnj آزمون گرفته شد به منظور تجزیه و تحلیل داده&zwnj ها از آمار توصیفی (جدول و نمودار) و جهت آزمون فرضیه&zwnj های پژوهش از آمار استنباطی (T مستقل و کواریانس) استفاده شد
نتایج این پژوهش نشان داد که روش مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل TA بر سازگاری اجتماعی و سازگاری کل شرکت&zwnj کنندگان تأثیر معنادار داشته است همچنین نتایج نشان دهنده وجود تفاوت معناداری بین سازگاری دانش&zwnj آموزان پایه اول و دوم می&zwnj باشد و سازگاری عاطفی و آموزشی نیز افزایش یافته است ولی معنادار نبوده است
تعداد صفحات: 100
فرمت فایل: word
فهرست مطالب:
چکیده
فـصـل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان&zwnj مسئله
ضرورت و اهمیت مسئله تحقیق
اهداف پژوهش
فرضیه&zwnj های پژوهش
متغیرهای پژوهش
تعاریف متغیرها(مفهومی و عملیاتی)
تعریف نظری مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل
تعریف عملیاتی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل
تعریف نظری سازگاری
تعریف عملیاتی سازگاری
فصل دوم
ادبیات و پیشینة تحقیق
مقدمه
بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن
تعریف سازگاری
عوامل موثربرسازگاری
انواع سازگاری
روشها یا اشکال سازگاری
ملاکهای سازگاری مطلوب
ویژگیهای افراد سازگار
بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل
نظریه تحلیل رفتار متقابل
مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل
الگوی حالات نفسانی
موقعیت&zwnj های روانی و طرحهای زندگی
آسیب شناسی روانی
الف : آسیب شناسی ساختی
ب: آسیب شناسی کارکردی
هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل
فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل
مشاوره و درمان
الف : تحلیل درمان ساختار
ب: تحلیل درمان تبادلها
ارزشهای مشاوره گروهی
جمع بندی مطالب
بخش سوم: مروری برپیشینه تحقیق
مطالعات صورت گرفته در داخل کشور
مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور
تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل
فصل سوم
روش اجرای تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری تحقیق
نمونه و روش نمونه گیری
ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن
پرسشنامه سینهاوسینگ
پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ
روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ
روش تجزیه و تحلیل داده&zwnj ها
شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش
گزارش جلسات مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
اطلاعات توصیفی مربوط به مشخصات دموگرافیک نمونه&zwnj های تحقیق
تجزیه و تحلیل داده&zwnj ها
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی اول
فرضیه فرعی دوم
فرضیه فرعی سوم
فرضیه فرعی چهارم
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
مقدمه
یافته&zwnj های پژوهش
الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها
ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها
پـیشنـهادات تحقیق
الف- پیشنهادهای برخاسته از پژوهش
ب- پیشنهادات برای انجام تحقیقات بعدی
محدودیتها
منـابـع
منابع فارسی
منابع لاتین
پیـوست
پیوست 1- پرسشنامه سینهاوسینگ و کلید پرسشنامه
پیوست 2- فرم ساختار بانک اطلاعات ، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری
پیوست 3- فرم ارائه چکیده پایان نامه یا رساله
پیوست 4 &ndash خلاصه کامل جلسات گروهی
لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-5390-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87%db%8c/
- ۹۵/۰۵/۱۹