بهترین دانلود 20

۴۹ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این مجموعه بصورت word,در 25جلسه کلاس استاد آهنگر در درس فارماکولوژی2 میباشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه20

فهرست مطالب

ی

بازار متشکل و غیرمتشکل پولی

فعالیت&zwnj هایی که درون هر کدام از این بخش&zwnj ها ارز

ارز و کاربرد آن در بازار پول

اهمیت ارز در اقتصاد

سیاست تعیین نرخ ارز

نقش بانک ها در بازار ارز

مقدمه

بازار مالی بنا بر تعریف به دو بخش برحسب سررسید تقسیم می&zwnj شود. یکی بازار اعتبارات کوتاه&zwnj مدت (معمولا تا یک سال) که به آن بازار پول گویند و دیگر بازار بلندمدت&zwnj تر (بیش از یک سال) که به آن بازار سرمایه گویند. البته بعضی تقسیم&zwnj بندی&zwnj ها دامنهء منابع کوتاه&zwnj مدت را تا پنج سال هم بسط می&zwnj دهد. این تعریف محدود بازار اعتبارات است تعریف&zwnj گسترده&zwnj تر از این مفاهیم آن است که بازار پول همه چیز را _در برمی&zwnj گیرد بازار اعتبارات بازاری است که انواع امکانات تامین منابع را در آن داریم، از بسیار کوتاه&zwnj مدت گرفته تا بسیار بلندمدت.

اگر از زاویهء بانک&zwnj ها به بازار نگاه کنیم، همهء این&zwnj ها بازار پول است: از بازار بسیار کوتاه&zwnj مدت شروع می&zwnj شود (امکانات تامین منابع یکشبه) تا امکانات بسیار بلندمدت (تامین مالی برای طرح&zwnj های بلندمدت تا 20 یا 30 سال.) در این فاصله از وام&zwnj دهی یکشبه به طرف وام&zwnj دهی میان&zwnj مدت و بلندمدت می&zwnj رویم. ابزارهای مختلفی در بازار سرمایه به کار گرفته می&zwnj شود که معروف&zwnj ترین آن&zwnj ها سهام و اوراق قرضه است. این ابزار در چارچوب وسیع&zwnj تر تعریف بازار پول و امکانات استفاده از منابع مالی برای منظورهای مختلف قرار می&zwnj گیرند.

اگر از این دیدگاه بحث را ادامه دهیم، دیگر مکانیسم تقسیم پول بنا بر مصرف&zwnj های مختلف آن مورد توجه نخواهد بود و عوامل دیگری مطرح می&zwnj شود.

دیدگاه اخیر به طور کلی حرکت پول در اقتصاد را دنبال می&zwnj کند این حرکت از سه مرحله می&zwnj گذرد، مرحلهء اول تولید پول است در این مرحله پول تولید می&zwnj شود و البته بعد خرج می&zwnj شود این کار اساسا به عهدهء بانک مرکزی است و باتوجه به پایهء پولی مشخص انجام می&zwnj گیرد. مرحلهء دوم آن است که پول چگونه تکثیر می&zwnj شود یعنی چند برابر می&zwnj شود و سوم این&zwnj که پول تولیدشده و تکثیرشده چگونه بین مصارف مختلف تقسیم می&zwnj شود. بحث بازار سرمایه به قسمت سوم برمی&zwnj گردد، یعنی چگونه پول تقسیم می&zwnj شود به خصوص در کشورهایی که تقسیم پول&zwnj شان متکی به نظم خاصی است و کم&zwnj تر براساس شواهد و قرائن بازار عمل می&zwnj کند. تمام این مراحل، مراحل مهمی است که باید به آن&zwnj ها توجه شود.

ایران در



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
برگزاری مسابقه آشنایی با اندیشه های امام خمینی(ره) ویژه کارکنان و اعضا ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مسابقه کتابخوانی برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، سوالات و پاسخ ها بر اساس متن وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) تدوین شده است. برای شرکت در این مسابقه پاسخنامه تکمیل شده خود را حداکثر تا ۱۸ خرداد ماه به معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه و یا از طریق آدرسmosabegheh@rcs.ir ارسال کنند. برای دانلود سوالات بر روی اینجا کلیک کنید. برای دانلود پاسخنامه بر روی اینجا کلیک کنید.  



  • ۰
  • ۰
غده

غده های درون ریز، هورمون ها را تولید می کنند. هورمون ها موادی شیمیایی هستند که در جریان خون وجود دارند و فرآیندهای قسمت های دیگر بدن را کنترل می کنند. این فرآیندها عبارتند از متابولیسم (واکنش هایی شیمیایی که به طور مداوم در بدن رخ می دهند). پاسخ به استرس، رشد و تکامل جنسی. این مجموعه شامل غده ها و سایر سلول های تولید کننده هورمون هستند. غده هایی مثل هیپوفیز، فوق کلیه تیرویید اعضایی هستند که تنها کارکرد آنها تولید هورمون های اختصاصی است. سایر اعضا و بافت ها مثل تخمدان ها، بیضه ها، قلب و کلیه ها نیز حاوی سلول های تولید کننده هورمون هستند.

این فایل دارای 29 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این پاورپوینت شامل 48 اسلاید از بحث مدیریت استرس بوده و شامل مباحث زیر می باشد:

تعریف استرس
مراحل ایجاد استرس
نکاتی در مورد استرس
علائم استرس
بیماریهای استرس
عوامل ایجاد استرس
هزینه های استرس
تجزیه و تحلیل دلائل ایجاد استرس

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

فهرست مطالب

ناسپاسی قوم عاد

هودعلیه السلام و اتهام دیوانگی!

عذاب قوم هود

معنای اسم :هود =هدایت یافته(در زبان عبری نام آن حضرت عابر است).

پدر: شالخ.

مادر: بکیه

تاریخ ولادت:۲۶۴۸سال بعد از هبوت آدم

مدت عمر:۴۶۰سال

بعثت: برای هدایت قوم عاد مبعوث شد.

محل دفن:نجف اشرف در عراق

بروایتی نسب آن حضرت:هود بن شالخ بن ارفشخد بن سام بن نوح(ع).

تعداد فرزندان: آن حضرت3 پسر داشت.

مختصری از زندگینامه:

خداوند حضرت هود را برای هدایت قوم عاد مبعوث گردانید آن حضرت قوم خود را موعظه میکرد و فرمود:

ای قوم،اکنون من پیغمبر خدا هستم وبه راستی آمده ام ،تاشمارا به پرستش خدای یگانه دعوت کنم. ای مردم،بت پرستی را رها کنید تا سعادتمند شوید.آن قوم چون این سخنان را شنیدند،برسر وی ریختند واو را سخت زدند،بطوری که بی هوش شد.بعد از این واقعه باز هم از سوی خدا ندا رسید،که قوم خود را موعظه کن،به درستی که ما تورا فراموش نخواهیم کرد.حضرت هود دوباره مردم را به خدا پرستی دعوت کرد.

ولی آنها ایمان نیاوردند وسر انجام به خاطر بی ایمانی مورد خشم خداوند قرار گرفتند ودر اثر وزش بادهای مسموم همه بجز گروه مومنین هلاک شدند.

فهرست سورههایی که نام هود(ع)در آنها ذکر شده است:اعراف، هود، شعراء



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
بیماریهای

الف) بیماریهای ناشی از سرمای محیط کار :

این بیماریها بیشتر از نوع سرماخوردگی های حاد و مزمن است که در موارد پیشرفته و شدید، منجر به انجماد نسوج و بافتها و سرانجام گانگرن عضلات خواهدشد.

ب) عوارضی ناشی از آلودگی های صوتی :

انواع صدا از ماشین های خط تولید ناشی می شود که اثرات نامطلوبی بر روی اندامهای مختلف بدن انسان وارد عوارضی مانند زیاد شدن ضربان قلب، بالا رفتن مصرف اکسیژن بدن، زیاد شدن تنفس، ناراحتی های گوارشی و ... موجب ایجاد محیط نامساعد برای انجام کار و اختلالات عصبی و روانی، برهم زدن تمرکز فکری، کاهش بازدهی کار، تغییر آستانه شنوایی کم شدن قدرت شنوایی می گردد.

این فایل دارای 10 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود*پایین مطلب*

فرمت فایل:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحه:3

فهرست:راه های غلبه بر افسردگی

مقدمه:

افـسردگی اختلالی است که قادر است افکار، خلق و خو، احـساسات، رفـتــار، سلامتی جسمانی و روحی شما را تحـت الشـــعاع قرار دهد. هر انسانی در مقاطع خاصی از زنـدگی خود به افسردگی دچار میگردد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 3 صفحه می باشد.

آشنایی با مکان کار آموزی

تاریخچه فعالیت و سابقه شرکت شرکت ریخته گری آلومینیم ایران خودرو ( سهامی خاص ) در تاریخ 7/6/79 تحت شماره 165670 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است . طبق ماده 3 اساسنامه موضوع فعالیت شرکت عبارتست از : الف- طراحی ، مهندسی ، تحقیق ، تولید ، خرید و فروش هر نوع قطعات ریخته گری یا ماشینکاری شده آلومینیومی و غیر آلومینیومی . ب- خرید و فروش ، صادرات و واردات مواد اولیه اعم از مصرفی یا تولیدی ، خدمات پس از فروش و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات و ابزار آلات مربوط به قطعات ریخته گری . ج- ماشین کاری قطعات آلومینیومی . سرمایه و سهامداران سرمایه شرکت به مبلغ یک میلیون ریال و منقسم به یک هزار ریالی می باشد . 97% سهام شرکت متعلق به شرکت گسترش صنایع ایران خودرو و سه درصد باقیمانده در اختیار اعضاء هیئت مدیره می باشد .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع فارسی: افسردگی مقاوم در برابر درمان: بررسی سیستماتیکی بر بررسی های سیستماتیک

موضوع انگلیسی: Treatment-resistant depression: A systematic review of systematic reviews

تعداد صفحه: 9

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:&zwnj انگلیسی

چکیده: هدف از این مطالعه با هدف ارزیابی دارویی، جسمی و / یا درمان های روانشناختی در بزرگسالان با تشخیص اختلال افسردگی اساسی که به حداقل یک دوره از داروهای ضد افسردگی پاسخ نداده اند. ما انجام یک بررسی سیستماتیک برای شناسایی بررسی سیستماتیک علمی و متا تجزیه و تحلیل در مقاوم به درمان افسردگی (TRD) منتشر شده تا ماه فوریه سال 2012. از شصت مطالعات انتخاب، شانزده معیارهای ورود به مطالعه بودند و به همین دلیل در بررسی شدند. ما هشت تم اصلی، از جمله تعریف TRD، نتایج بلند مدت و استراتژی های درمانی مختلف، از جمله درمان های به اصطلاح جسمی محسوب می شود. بر اساس بررسی، تعریف TRD باید به منظور دستیابی به یک مفهوم مشترک این اختلال استاندارد شده است. این اجازه می دهد درک بهتر در میان پزشکان و محققان در این زمینه، ترویج روش تحقیق همگن و در نتیجه منجر به نتایج قابل اطمینان تر و قابل مقایسه است. این توضیح مفهومی ضروری نیز تاثیر مثبتی بر بیماران مبتلا به TRD، خانواده های آنان و سیستم های اجتماعی و سلامت داشته باشد.



دریافت‌فایل